Het is momenteel 20 sep 2017, 21:37

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Inactiviteit (deel 2)
BerichtGeplaatst: 16 mei 2016, 14:25 
Lord

Naar aanleiding van het 'Phil-geval', wil ik even duidelijk uitleggen hoe ik op dit moment de inactiviteitregeling zie.

Het is belangrijk voor mij om duidelijke en eenvoudige regels te hebben zodat de kans op discussie en onnodige ongerustheid, het kleinst is.

Ik zie 2 verschillende gevallen van inactieven:

1. Spelers die meer dan 30 dagen niet ingelogd hebben én niet verwittigd hebben voor een afwezigheid.

2. Spelers waarvan na 20 dagen inactiviteit blijkt dat ze nog geen 40 dagen in de alliantie actief geweest zijn. Ze zijn dus langer inactief geweest dan actief. In vele gevallen zijn dit de beginners die op het einde van de tutorial een alliantie moeten zoeken en zo bij ons terecht komen. Wanneer dan al snel blijkt dat het spel niet hun ding is, zijn ze zeer snel inactief.

Bij het kicken van inactieven zijn er nog bedenkingen te maken:

- Als alliantie komen we best niet onder de 45 leden om zo zichtbaar mogelijk te blijven in de 'Search'-functie. Dus er wordt niet gekicked als het betekent dat we er onder zouden geraken. Zijn er meerdere inactieven die niet allemaal gekicked kunnen worden, dan is het gewoon de langst inactieve die gaat.

- Als we vol zijn met allemaal spelers die aan het 'actief' criterium voldoen, dan zijn we content en doen we niets want nieuwe spelers kunnen nog steeds in VL3 terecht.

- De komende 2 weken doen we nog mee in de league en kunnen we beter nog niet kicken. Omdat dit een uitzonderlijke situatie is die waarschijnlijk hierna niet meer zal voorkomen, besteed ik er hier verder niet te veel aandacht aan.

Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is, maar als je nog een vraag of opmerking hebt dan zet je het hieronder maar bij ;).

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC