Het is momenteel 20 sep 2017, 21:43

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2016, 17:54 
Lord

Voor onze level 2 wonder lijken mij die waar je stenen moet doneren een moeilijke zaak.

Als we die uitsluiten waar je stenen moet doneren dan is er enkel Tower of Londen waar zowel de bouw naar lvl 2 alsook de 2 boosts geen stenen vereisen.
Basilica vereist stenen voor de lvl 2 bouw en bij Kizhi is er 1 boost dat stenen vereist.

een paar gegevens die ik haal uit vorige tasks :
troepen doneren : (ca 95-100 / dag). => we denken zelfs 160/dag
cats: ca. 80-90 / dag
Archers : ca. 170 / dag (3350 archers bij kizhi heeft ons max 20 dagen gekost was vroeger af dan appeldonaties en alles samen duurde kizhi 25 dagen)
Flame towers : ca. 40 / dag : geen historische gegevens. vermits er minder zijn dan archers en lagere ages er mss geen hebben : reken ik op 1/4 - 1/5 tov het aantal archers.
Hout of appeldonaties : bij Basilica lvl 2 : 29.5 milj hout : ca. 45 dagen : 112 milj ca. 4 keer langer : 6 maanden minimaal => voor relatief "beperkte" periode van 1.5 maand heb ik mij toen extra aan donaties toegelegd en updates aldus uitgesteld. Ik betwijfel of ik voor 6 maanden dezelfde toewijding zal hebben. dus in realiteit liggen die 112 milj wat mij betreft niet op 6 maanden in de pot maar zal dit in verhouding een stuk langer duren.
Loot pennants : ik haal bij een aanval tussen 0 - 720 pennants binnen. gemiddeld is 300 per aanval realistisch. 300K zijn dus 1000 aanvallen. neem 40 leden dan kom je aan 25 aanvallen per lid. Indien andere leden ook dergelijk gemiddelde van 300 bereiken. mij lijkt dit zeker haalbaar.
Win Attacks : geen gegevens hiervan. stel slechts 1.5 winnende aanval per lid (vooral de lagere ages kunnen hier zeker veel bijdragen) dit moet minimaal 60 / dag zijn. 2325 win attacks zouden dus op max 40-tal dagen haalbaar zijn.
Stars : 75 / dag.
Trebs : als je tov cats een verhouding 2/5 neemt dan kan je rekenen met ongeveer 35/ dag
Traps : als je rekent op gemiddelde van 2.5 aanvallen per dag per lid -> afgerond 100 aanvallen voor de alliantie per dag. Daarbij dat je 1 firetrap en 1 engineertrap triggert dan kom je op 200 / dag.
Loot : bij onze appelloot halen we 1.5 milj / dag. Houtloot is ongeveer gelijklopend dus ook 1.5 milj / dag. Stenen is een andere zaak soms haal ik 25K en soms slechts een handvol K per aanval. Het loopt ergens tussen 1/10 en ½ van appels of hout. Neem nu 1/6 van appels (lagere ages zullen veel minder stenen kunnen stelen) dan kom je uit op 250K . dat maakt een totaal van 3.25 milj loot / dag
Ballista : verhouding tov archers is 4/6 bij hogere ages maar bij lagere is die verhouding lager. laat ons nu 3/6 nemen oftewel ½ dan halen we ca. 80-85 / dag

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC