Het is momenteel 20 sep 2017, 21:41

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Whacko
BerichtGeplaatst: 10 mei 2016, 07:12 
Emperor

Ik ben Whacko,

deze naam gaat al een tijdje mee, van in de tijd dat ik nog op stap ging en een naam moest hebben voor op een forum omtrent het hele gebeuren,
later is deze naam ook mee genomen naar andere forums, vaak als Whacko of Whacko84
waaronder www.allstyles.be (toen was het een heel ander forum)
dit alles is gestopt en werkte ik verder op mijn eigen webruimte (domein adres)
maar ik zag dat ik het niet meer nodig had en heb ik mijn domein opgezegd,

maar na een tijdje kriebelde het toch wel weer om een domein te hebben en ook voor andere zaken dan puur plezier, achter de schermen werd er wat getest en geprobeerd aangezien ik nog een andere website beheer

www.allstyles.be is mijn persoonlijke website waar nog wat zaken opstaan van mij, en aangezien er wat problemen waren met het andere forum dat we gebruikte voor AOE heb ik eens geinformeerd of het een goed plan zou zijn om een nieuw op te starten, en dat is deze geworden als subdomein www.allstyles.be/aoe

Ik zelf ben Jan, afkomstig uit Kasterlee en woonachtig te Mol nu, waar ik het voordeel heb dat ik vlak bij mijn werk woon.
zelf ben ik een duiker, maar doordat ik een dochtertje heb gekregen eind 2015 is het iets moeilijker om alles te combineren, dus het duiken is wat minder, het gamen is wat minder, maar wil niet zeggen dat het stopt

indien vragen, dan mag je ze altijd stellen, ik probeer mijn best te doen om zelf toch redelijk op het forum te komen kijken, dus een antwoord komt er dan wel ;-)

Berichtonderwerp: Re: Whacko
BerichtGeplaatst: 10 mei 2016, 21:56 
Noble

Ik heb zaterdag examen voor mijn padi open water (theorie) en namiddag gaan we duiken in het zilvermeer.

Ben jij bij een club geweest ofzo?

BerichtGeplaatst: 11 mei 2016, 06:09 
Emperor

ik zit in een duikclub in Mol (Aeginor)

zilvermeer is een schoon oefenputje, ken hem ondertussen redelijk van buiten, want die ligt om de hoek hier bij mij thuis, en meestal zondag voormiddag zitten we daar (als ik niet moet werken natuurlijk ;-) )

even iets belangrijk voor jou mss, want ik weet niet hoe je naar daar moet rijden, maar er zijn voor de moment werken op de postelsesteenweg en het is 1 richting voor de moment,

er staat wel een omleiding aan gegeven, maar ik weet zelf niet hoe die voor de moment loopt ;-)
hopelijk kan je er een beetje aan uit,
de rode lijn is voor de werken en rode pijl is de eenrichting voor de moment,
denk niet dat het tegen zaterdag al andersom gaat zijn :P

van de rode lijn naar postel toe is de brug afgesloten als ik me niet vergis, dus vermoedelijk kan je ook al niet langs daar

Bijlagen:
zm.jpg
zm.jpg [ 85.19 KiB | 1148 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 11 mei 2016, 12:28 
Lord

Pyongwon schreef:
padi open water

Ok, ik geef toe, ik ben helemaal geen duiker dus ben ik dit even gaan opzoeken ;) .

BerichtGeplaatst: 11 mei 2016, 21:27 
Noble

Thnx voor de omleidingsinfo, ik ben bij een club uit Hasselt die om de zoveel weken naar het Zilvermeer gaat. Geen idee of ze hier van op de hoogte zijn, ik ga het uitprinten en meenemen. Ik ben er wel eens gaan zwemmen, maar wist zelfs niet dat je er kon duiken ;-)

Padi open water = Brevet om samen met een buddy te mogen duiken tot 18 meter diep, zonder instructeur of andere begleiding, brevet geld wereldwijd.

BerichtGeplaatst: 12 mei 2016, 08:43 
Emperor

geen probleem,

kan zijn dat ze op de hoogte zijn, maar nu zeker dan ;-)

dan is het begin gezet ivm uw duikcarriere?
speciaal voor op verlof?
of toch als echte hobby? want wij horen het soms ook dat er mensen zijn die nog snel snel hun brevet willen halen voor op vakantie, maar dat is bij ons niet echt mogelijk, of ze moeten int begin van het duikjaar starten (in september zijn er initiaties en dan als ze verder blijven gaan begint de opleiding naar 1ster, en zo verder) met de opleidingen natuurlijk

BerichtGeplaatst: 13 mei 2016, 20:20 
Noble

Gewoon als hobby, we hebben geen plannen voor een vakantie naar een echte duiklocatie. we zijn begonnen

We zijn bij een duikclub met shop aangesloten die zorgen voor je padi in 5 theorie lessen en 7 zwembad lessen en dan nog eens 5 open water duiken (Waarbij dive for live in Keulen ook telt) We gaan nu onze derde open water doen, de eerste twee duiken waren wel in Keulen in het 20 meter diepte zwembad. Dus morgen is de eerste in troebeler water.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC