Het is momenteel 20 sep 2017, 21:42

Alle tijden zijn UTC

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Geschiedenis en toekomst
BerichtGeplaatst: 01 mei 2016, 21:19 
Noble

De alliantie Vlaanderen bestaat sinds 24/01/2015. Ze is ontstaan uit een kleine groep Vlamingen die samen in de alliantie België zaten. Er waren in deze alliantie geen actieve Lords of ook de emperor had al een tijdje niks meer laten weten.

Met deze kleine groep hebben we dan besloten om Vlaanderen op te richten. De doelstelling was een actieve alliantie waarin iedereen welkom is.

In haar nog steeds prille geschiedenis bereikten we al snel de top 200 met ongeveer 25.000 crowns. Het kleine Vlaanderen stond plots tussen de groten der aarde. De 50/50 actieve leden werd al snel bereikt en Vlaanderen 2 werd geboren. Na een moeizame start en een geslaagde herstart als Vlaanderen2 mogen we spreken van een groot succes.

Vlaanderen stond niet stil, bereikte zelfs de top 100 met meer dan 42.000 crowns. Met De leeuw hadden we op een gegeven moment zelfs een top10 speler in eigen rangen.

Als eerste emperor ben ik nog steeds super trots maar door tijdelijk tijdsgebrek drong zich een emperor verkiezing op.

De Leeuw83 en Powerpets lagen nek aan nek in deze verkiezing. Beiden leden vanuit de oorspronkelijke kliek die zich afscheurden uit België en samen Vlaanderen oprichten. Het pleit werd eenvoudig beslecht omdat Powerpets de titel aan De leeuw83 gunde.

Een paar weken later ging de titel van emperor toch naar Powerpets. De Leeuw83 had door privé omstandigheden plots véél minder tijd en aangezien de alliantie actief moest blijven was dit de logische beslissing.

Powerpets heeft op een bepaald moment aangegeven dat hij minder en minder tijd heeft voor dit spel en heeft zijn mantel van emperor af gegeven. PiZzZzZzZz heeft het eventjes over genomen maar ondertussen is de functie terug aan mij gegeven. (Aangezien ik terug tijd genoeg heb voor deze verslaving ;-) )

Een actieve alliantie blijft de belangrijkste doelstelling, dit heeft nog steeds voorrang op het aantal crowns.

Ik mag dan ook trots zeggen dat Vlaanderen blijft groeien en nog steeds uiterst actief is!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC